Dane firmy

Hepcats Bogna Jabłońska
NIP 5783077807
ul. Lubartowska 4, 82-300 Elbląg
bogna@hepcats.pl

Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep www.hepcats.pl jest sklepem internetowym, prowadzącym sprzedaż detaliczną obuwia oraz akcesoriów.

Zamieszczone na stronie sklepu informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są jedynie informacją handlową.

Zamówienia w sklepie internetowym można składać przez 24h na dobę. Każde złożone zamówienie równoznaczne jest z akceptacją warunków podanych w opisie produktu i rozumiane jest jako oferta kupna.

 

Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.

Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.

Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby produkty dostępne na stronie internetowej sklepu pokrywały się z rzeczywistymi stanami magazynowymi. Jednak w przypadku gdy zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia o tym Kupującego oraz zwrotu wpłaty otrzymanej sumy pieniężnej jeśli Kupujący dokonał już takiej zapłaty.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

WARUNKI ZAMÓWIENIA

Zamówienia w sklepie internetowym www.hepcats.pl można składać wypełniając formularz zamówienia dostępny na stronach sklepu.

Aby dokonać zakupu należy podać dokładne dane teleadresowe, które są niezbędne do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail).

Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych.

Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularzy zamówień znajdujących się na stronie internetowej.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówień w określonych przypadkach:

– nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza zamówienia

– nieotrzymania wpłaty za zamówiony towar

– nieodebrania przesyłki

REALIZACJA ZAMÓWIENIA / PRZESYŁKI

Termin realizacji zamówienia to z reguły 2-3 dni robocze. Na realizację zamówienia składa się czas przygotowania towaru i dostarczenia go do firmy kurierskiej.

Sprzedający poinformuje Kupującego o każdym podjętym działaniu związanym z realizacją zamówienia.

METODY PŁATNOŚCi

Płatności krajowe – w polskich złotych

Rozliczenia transakcji na stronie sklepu odbywają się poprzez płatność: kartą kredytową, e-przelewem za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU oraz przelewem tradycyjnym. W serwisie PayU można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL 128 bitów).

Rozliczenie transakcji poprzez przelew tradycyjny zatytułowany numerem zamówienia i imieniem i nazwiskiem zamawiającego należy wykonać na dane:

Hepcats Bogna Jabłońska
ul. Lubartowska 4, 82-300 Elbląg
08 1950 0001 2006 0055 0120 0001
Idea Bank

Płatności zagraniczne – w euro

Rozliczenia transakcji na stronie sklepu odbywają się poprzez płatność: kartą kredytową, e-przelewem za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU oraz przelewem tradycyjnym. W serwisie PayU można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL 128 bitów).

Rozliczenie transakcji poprzez przelew tradycyjny zatytułowany numerem zamówienia i imieniem i nazwiskiem zamawiającego należy wykonać na dane:

Hepcats Bogna Jabłońska
ul. Lubartowska 4, 82-300 Elbląg
PL78 1950 0001 2006 0055 0120 0002
Idea Bank
SWIFT: IEEAPLPA

Oczekiwanie na płatność

Po upłynięciu 12 godzin, nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.

W przypadku zamówień opłacanych przelewem tradycyjnym oczekiwanie na płatność wynosi 3 dni robocze.

Koszty przesyłek na terenie Polski

Koszt przesyłki kurierskiej na terenie Polski to 16 zł, maksymalna pakowność wysyłki to 6 par obuwia. Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy.
Koszt przesyłki Paczkomatem InPost na terenie Polski to 12 zł, maksymalna pakowność wysyłki to 4 pary obuwia.

koszty wysyłek zagranicznych

KRAJ CENA CZAS DOSTAWY
Czech Republic, Germany, Hungary, Latvia, Lithuania, Slovakia, Luxembourg €10 9 days
Ukraine €11 9 days
Austria, Belgium, Denmark, Estonia, Netherlands, Ukraine, Croatia, France, Ireland, Portugal, Slovenia, Sweden, United Kingdom €14 9 days
Italy, Spain, Switzerland €20 9 days
Bulgaria, Finland, Greece, Romania €23 9 days
Norway €24 9 days
Turkey, United States (US), United States (US) Virgin Islands, United States (US) Minor Outlying Islands €38 14 days
Taiwan, Canada – regular zone, Mexico €40 20 days
China, Indonesia, Japan, Singapore, South Korea, Thailand €42 20 days
Vietnam, Australia, New Zealand, Brazil €54 20 days
Canada – extended zone €60 20 days

REKLAMACJE

Sprzedający rozpatruje reklamacje zgodnie przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeksu Cywilnego oraz odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.

Sprzedający ustosunkuje się w formie pisemnej do każdego żądania reklamacyjnego w ciągu 14 dni od daty otrzymania kwestionowanego towaru z takim żądaniem.

Obuwie jest przyjmowane do reklamacji za okazaniem dowodu sprzedaży, oczyszczone i wysuszone. W przypadku naprawy klient nie może żądać zwrotu gotówki. W razie braku możliwości wymiany (np. z powodu wyczerpania zapasów), Sprzedawca zaoferuje wymianę na inny alternatywny produkt aktualnie dostępny w sklepie bądź zwróci wszelkie poniesione przez Kupującego koszty transakcji.

Reklamacji nie podlega:

  • naturalne zużycie obuwia oraz fleków,
  • uszkodzenia mechaniczne,
  • obuwie nieprawidłowo konserwowane,
  • przebarwienia,
  • przemakanie,
  • różnice w kolorze i strukturze skóry oraz zmarszczenia i załamania powstałe w trakcie użytkowania, wynikające z naturalnych właściwości skóry,
  • uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania kształtu i rozmiaru do stopy,
  • uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego przechowywania,
  • uszkodzenia wynikające z modyfikacji obuwia przez użytkownika,
  • wygoda.

Złożenie reklamacji przez Kupującego odbywa się poprzez wypełnienie formularza zwrotu/wymiany dostępnego na stronie www.hepcats.pl oraz wysłanie produktu wraz z dowodem zakupu pod adres: Hepcats Bogna Jabłońska, Opoczyńska 4b/5, 02-526 Warszawa. Koszt odesłania przesyłki pokrywa Klient. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem.
Opakowanie oraz sposób przewozu zwracanego przedmiotu powinien odpowiadać właściwościom produktu. Produkt winien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (przedmiot powinien być zapakowany w pudełko następnie owinięty w folię i oklejony taśmą).

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30.05.2014  (Dz. U. Z 2014 nr 827) przy zakupach internetowych Kupujący ma  prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zakupu.

Zwrot dotyczy wyłącznie produktów nieużywanych, które nie noszą śladów eksploatacji takich jak np.: wgnieceń i śladów użytkowania na podeszwie, zarysowań, wytarć oraz przybrudzeń podeszwy, przybrudzeń wyściółki czy materiału wierzchniego itp.

Dokonanie zwrotu przez Kupującego odbywa się poprzez wypełnienie formularza zwrotu/wymiany dostępnego na stronie www.hepcats.pl oraz wysłanie produktu wraz z dowodem zakupu pod adres: Hepcats Bogna Jabłońska, Opoczyńska 4b/5, 02-526 Warszawa. Koszt odesłania przesyłki pokrywa Klient. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem.
Opakowanie oraz sposób przewozu zwracanego przedmiotu powinien odpowiadać właściwościom produktu. Produkt winien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (przedmiot powinien być zapakowany w pudełko następnie owinięty w folię i oklejony taśmą).

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 7 dni, zgodnie z formą płatności przy zakupie.

Koszty związane z realizacją zwrotu ponosi Kupujący.

WYMIANY

W przypadku gdy mimo złożenia zamówienia na odpowiedni dla Kupującego rozmiar, towar okazuje się za mały bądź za duży Kupujący ma możliwość wymiany takiego towaru:

Dokonanie przez Kupującego odbywa się przez:

  • wypełnienie formularza zwrotu/wymiany dostępnego na stronie www.hepcats.pl,
  • złożenie nowego zamówienia w sklepie internetowym i zdeklarowanie chęci wymiany w notatkach,
  • wysłanie produktu wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany pod adres: Hepcats Bogna Jabłońska, Opoczyńska 4b/5, 02-526 Warszawa.

Koszt odesłania przesyłki pokrywa Klient. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem.
Opakowanie oraz sposób przewozu zwracanego przedmiotu powinien odpowiadać właściwościom produktu. Produkt winien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (przedmiot powinien być zapakowany w pudełko następnie owinięty w folię i oklejony taśmą).

Koszty związane z wymianą towaru, z przyczyn leżących po stronie Sprzedającego ponosi Sprzedający.
Koszty związane z wymianą towaru, której przyczyny nie leżą po stronie Sprzedającego ponosi Kupujący.

Cookies

W naszym serwisie używamy plików cookie w następujących celach:
• umożliwienie dodawania produktów do koszyka i zarządzania koszykiem podczas sesji zakupowej;
• rozpoznanie użytkownika podczas kolejnej wizyty w serwisie, aby zachować jego preferowane ustawienia w koszyku (sposób płatności, sposób dostawy itp.);
• lepszego dostosowania strony do potrzeb użytkownika.
Żeby korzystać z funkcji koszyka na naszych stronach konieczne są pliki cookie „sesyjne“ i „stałe“.