Czy mogę zwrócić lub wymienić buty kupione przez internet?

Tak. Masz 14 dni od momentu odebrania przesyłki na mailowe zgłoszenie chęci zwrotu (odsyłamy wtedy formularz, który trzeba wydrukować i wypełnić) i kolejne 14 na przesłanie butów do nas. Pamiętaj, że nie mogą one mieć żadnych śladów użytkowania (zwróć uwagę na skórzane podeszwy), muszą być w oryginalnym opakowaniu, a do przesyłki należy dołączyć oryginalny paragon i wypełniony formularz wymiany/zwrotu. Koszt związany z przesyłką ponosi klient. W przypadku wymiany potrzebne będzie też złożenie nowego zamówienia w sklepie internetowym.

Czy wysyłka do każdego kraju jest możliwa?

Tak. Nie mamy jeszcze dodanych wszystkich krajów do systemu, jeśli więc Twoja lokalizacja jest niedostępna wyślij nam wiadomość z krajem i kodem pocztowym, a dodamy tę opcję do sklepu.

Czy buty Hepcats nadają się do chodzenia po ulicy?

Nasze buty mają skórzane podeszwy, które zużywają się szybciej niż te gumowe. Jednak nic nie staje na przeszkodzie noszenia ich na zewnątrz podczas ładnej pogody. Deszcz jest natomiast zdecydowanym wrogiem skórzanych spodów. Jeśli nie chcesz używać swoich butów do tańca, to świetnym pomysłem będzie doklejenie im gumowych zelówek u szewca. Jest to popularna praktyka wśród wizytowych butów ze skórzanymi spodami.

Dlaczego buty mają skórzane podeszwy?

Skórzane podeszwy sprawiają, że buty łatwiej się ślizgają na drewnianych parkietach, co jest pożądaną cechą obuwia do tańców swingowych.

Jak dobrać rozmiar?

Zapraszamy do tabeli rozmiarów.

Gdzie można przymierzyć lub odebrać buty?

Wydarzenia, na których można nas spotkać są wypisane tutaj. Nie mamy sklepu stacjonarnego, ale przechowujemy buty w Warszawie. Jeśli chcesz się z nami spotkać – daj znać.

Jak szybko buty dostosowują się do stopy?

Buty dostosowują się do stopy w pierwszych godzinach użytkowania.

Czy cena zawiera koszt dostawy?

Nie, koszt dostawy jest doliczany do ceny obuwia wg cennika dostępnego w regulaminie.